Chełm - największe polskie miasto przy granicy Unii Europejskiej. Dawna stolica księstwa, województwa i ziemi chełmskiej. Gród o ponadtysiącletniej historii...

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player
Joomla! Slideshow
Loading
http://www.pgo.xn--chem-21a.pl/glowna/modules/mod_image_show_gk4/cache/gk-is-113link
http://www.pgo.xn--chem-21a.pl/glowna/modules/mod_image_show_gk4/cache/gk-is-113link
http://www.pgo.xn--chem-21a.pl/glowna/modules/mod_image_show_gk4/cache/gk-is-113link
http://www.pgo.xn--chem-21a.pl/glowna/modules/mod_image_show_gk4/cache/gk-is-113link
http://www.pgo.xn--chem-21a.pl/glowna/modules/mod_image_show_gk4/cache/gk-is-113link
http://www.pgo.xn--chem-21a.pl/glowna/modules/mod_image_show_gk4/cache/gk-is-113link

«
»
  1. 0
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  5. 4
  6. 5

A Free Template From Joomlashack

A Free Template From Joomlashack

Centrum Doradztwa PFR w Chełmie - 50 nowych miejsc pracy

Prezydent Miasta Chełm Jakub Banaszek, prezes Polskiego Funduszu Rozwoju Paweł Borys oraz wicepremier Jacek Sasin ogłosili w poniedziałek 16 września informację o powstaniu w Chełmie Centrum Doradztwa PFR.

„Wybierając lokalizację dla naszego centrum doradztwa braliśmy pod uwagę szereg czynników, takich jak lokalizację, potencjał wykwalifikowanych pracowników oraz otwartość lokalnych władz na współpracę z inwestorami. Chełm okazał się najlepszy spośród kilku ośrodków, które braliśmy pod uwagę. O wyborze zdecydowało również zaangażowanie władz miasta, które pomagały w organizacji nowoczesnych miejsc pracy. Jestem pewien, że nowe centrum przyczyni się do efektywnego i skutecznego wprowadzania Pracowniczych Planów kapitałowych, a także pomoże nam w realizacji innych przedsięwzięć zmierzających do rozwoju polskiej gospodarki” – powiedział Paweł Borys, prezes PFR.

“Powstanie placówki Polskiego Funduszu Rozwoju w Chełmie to szereg korzyści” – powiedział Prezydent Miasta Chełm Jakub Banaszek. – “Podniesienie prestiżu miasta, poprawa sytuacji na rynku pacy oraz argument do zatrzymania młodych, wykształconych ludzi w Chełmie. Inwestycja wpisuje się w ideę deglomeracji, która jest jednym z priorytetów mojej polityki”.

Zadaniem osób zatrudnionych w centrum obsługi klienta PFR będzie kompleksowa obsługa telefoniczna klientów w zakresie udzielania informacji, aktualizacji danych teleadresowych, przyjmowania reklamacji, umawianie na Konferencje, szkolenia otwarte czy badania rynku, a także obsługa korespondencji poprzez mail, formularz www lub czat.

Rekrutacja do centrum doradztwa rozpocznie się na początku przyszłego roku. Pożądany profil pracownika to osoba posiadająca minimum średnie wykształcenie oraz doświadczenie w branży finansowej, nie bojąca się nowych technologii, otwarta na zmieniający się rynek, sposoby i preferencje klientów w zakresie komunikacji, a także posiadająca umiejętność budowania dobrych relacji.

Przyjazne strony

 rzecznik  
    chdk logomdk  
Joomla 1.5 Templates by Joomlashack